Prekių pristatymas ir grąžinimas

Vinilinės siunčiamos LP Express paštomatais, visoje Lietuvoje.
Elektroninė įranga ir prietaisai siunčiami naudojant VENIPAK kurjerių paslauogmis.

Internetu pirktos prekės gali būti grąžinamos per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.
Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pardavėjo pakuotėje.
Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta.
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nesulankstyta, nesubraižyta, nedužusi ir kt.).
Grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta.

Specifiniai reikalavimai grąžinant audio įrangą (patefonai, kolonėlės, ausinės ir kt.):
Grąžinamos audio įrangos pakuotė turi būti nepažeista ir su visais priedais (kabeliai, adapteriai, dokumentacija ir kt.).
Jei audio įranga turėjo apsaugines plėveles ar lipdukus, jie turi būti nepažeisti arba grąžinti kartu su preke.
Grąžinama įranga turi būti tvarkinga ir be jokių fizinių pažeidimų.

Raštu informuokite pardavėją el.paštu – [email protected]. Laiške nurodykite grąžinamos prekės pavadinimą, grąžinamų prekių kiekį, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastį.
Jei reikalinga pagalba, susisiekite su mumis kontaktų skiltyje nurodytu el. paštu arba telefonu.
Gavę jūsų prašymą, su jumis susisieksime per 5 darbo dienas ir susiderinsime prekės grąžinimo detales.
Gavę prekę ir įsitikinę, kad prekė yra nenaudota, per 5-10 darbo dienų grąžinsime pinigus tik už prekę(es), išskyrus prekės persiuntimo išlaidas, į jūsų nurodytą banko sąskaitą.
Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

Svarbios pastabos:
Elektroninė įranga turi būti grąžinta su visa komplektacija ir originalia pakuote, kad būtų galima patikrinti jos būklę ir veikimą.
Jei prekė buvo naudota arba turi akivaizdžių naudojimo žymių, grąžinimas gali būti nepriimtas.

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms (fiziniams asmenims) nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, nebent prie prekės aprašymo nurodyta yra kitaip. Juridiniams subjektams (įmonėms) garantijos terminas taikomas/netaikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus.

Sugedo prekė, kur turėčiau kreiptis dėl garantinio aptarnavimo?
Sugedus prekei prašome susisiekti su Juoda banga, MB: [email protected] ir mūsų serviso darbuotojas nukreips į reikiamą autorizuotą servisą.

Garantija nėra taikoma:

prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.).